tik tok tik tok

Wednesday, January 11, 2012

bilik saya dirompak



pagi tadi sekitar oukul 7.30 pg, saya sampai di hostel...semalam saya balik rumah kakak....so pagi baru nak balik usm...rancang nak study habis habisan la kat bilik, tapi lain plak yg jadi....
sampai2 bilik, semua bersepah....baju dalam almari semua sepah kat lantai....buku2 kat rak semua ada kat luar tingkap, ada kat bawah meja....katil saya dan rumate masing2 dah macam tongkang pecah....then mata saya tertumpu kat tingkap yang dah terkoyak2 ni...
macam ni...

ni gambar dari luar bilik...kedudukan saya kat pintu tu....

ni bila dah siap buat laporan yg mengambil masa hampir seharian...polis, jabatan keselamatan n sape2 ntah datang tgk keadaan...
ni polis ng tgk keadaan bilik, sambil temu bual rumate saya...room mate saya kena ikat dan diugut.... Y_Y poor her...dia sgt trauma...
ni polis yg tgh cari kesan cap jari...tapi malangnya, perompak terlalu licik untuk meninggalkan kesan cap jari...
ok, this a long day for me....semua rancangan spoil...hope for a new day, tomorrow...thanx for reading guys!

guy, pliz be aware after this... a lot of things i wanna share with u all but, polis da pesan skng dah jadi kes polis, so xnak sape2 gangu perjalanan kes ni...tempat berlaku di desa cahaya gemilang, tapi pihak pengurusan cahaya gemilang telah mengambil langkah berjaga2 dengan lebih ketat...harap2 kita dijauhkan dari malapetaka ni sume...aminnn

7 comments:

  1. biaq betoi!!

    kuang asem punye pencuri..naseb baek kawan ija tu tak kena rogol ke ape..mmg trauma la..uhuhu..

    ReplyDelete
  2. mereka semakin berani nak mencederakan...

    ReplyDelete
  3. mak aii...dh la dlu bilik kami sebelah ampa ja... menakutkan betul

    ReplyDelete
  4. bilik kami dulu mmg dekat j ng longkang belakang tu, senang org jahat panjat

    ReplyDelete

nukilan teman