tik tok tik tok

Sunday, January 8, 2012

my DIY pinwheels






asslamualaikum peers.....

how are you feeling today? good?
ok, nak share something that really make me happy for today...
that is regarding to my DIY project


dah lama sebenarnya saya nak beli mendealah ni...tapi pikir2 balik, macam membazir je....

"membazirkan amalan syaitan" hohoho

ok, penah tahu x pin wheels ni ape?

oloooo.... yang comels2 tu....

macam gambar kat atas nih...

tapi my DIY is just a basic design je...

blum cukup kretip nak buat banyak wheels....

hihihi


ni contoh yg basic punya...

but this is not mine...






this is mine...


double in colour...
pasni leh la photoshoot guna DIY pin wheels sendiri...

hohoho


alhamdulillah harap2 lepas ni leh wat yang lagi bagus...


ok, thats all from me...


thanks for reading!


No comments:

Post a Comment

nukilan teman