tik tok tik tok

Tuesday, February 21, 2012

tuah ayam nampak dikaki

assalamualaikum



tak terbazir je saya stay kat lab lama2 tengok kawan2 siapkan projek masing2 semalam...sebabnya saya bertemu seorang yang sgt membantu dalam menyelesaikan masalah my FYP...hahahha ayat bunyi macam skema tapi saya suka...kinnda cute rite?(teringin nak pakai glasses )
owh my! sambung cerita, that person tu sgt baik dan banyak sgt bagi input mengenai GC, gas chromatography, column yang berkaitan dan sebab2 kenapa kena pilih column itu dan ini...bunyi macam biasa je kan, tapi apa yang saya dapat ni saya rasa sangat worth! and it really make my FYP clearer than before...  thanx a lot Mis. X (unknown)...hehehhe

harini kena mula buat surat rasmi kat NAFISH, nak ujian makmal kat sana...harap2 dapat approve dari admin sana...so tinggal step methanolysis, GC and simple identification to finish my FYP...hopefully...
may be i will miss my lab work after this...hehhehe


semalam saya buat muffin coklat...physically macam xjadi tapi bila makan sgt sedap...hahhaha so konklusinya muffin coklat ni menjadi dgn berjaya... nak rasa? jemput datang rumah ye...hihi

No comments:

Post a Comment

nukilan teman