tik tok tik tok

Thursday, February 9, 2012

pilihan

sekarang saya hampir siapkan projek tahun akhir...tinggal 1 analysis dan step in identification of bacteria. plus minus dalam seminggu lebih je lagi kot tapi kalo boleh saya nak buat lambat2 sebab rasa best je duduk dalam lab(sejak bile tak tahu la).. then, bila sembang ng supervisor FYP, dia ada tanya untuk sambung study.. means ambik master or second level degree yang sblm ni saya tak pernah terfikir pun...minggu ni kali ketiga saya pegi jumpe beliau dan kali ketiga jugak dia tanya untuk sambung study atau tak. sblm ni macam xde perasaan pun sebut pasal master ni...tapi 2 3 harini asyik terngiang2 je pertanyaan tu. saya bukan la budak pandai pun, nak kata rajin pun jauh sekali tapi nape la puan supervisor saya asyik tanya dan membuatkan saya asyik terfikir je...ada jugak sembang ng mak pasal ni, mak plak cakap apa salahnya g on sbb dah supervisor yakin saya boleh buat, tapi saya tak yakin ng diri sendiri je...huhuhu teruk kan...saya bagi jawapan kat puan supervisor keputusan kena tunggu ng result my FYP dulu....over tak? hahahha...kadang2 kita tak pernah terfikir pun kita akan ikut haluan yg penah kita idamkan masa kecik2, tapi bila dah sampai masa tu, tercengang pun ada, pelik pun ada.. "kadang2 org tu bijak dalam belajar, tapi tak semestinya boleh praktis apa yg dia blaja masa teori, dan kadang2org tu xsecerdik org yg score dalam exam, tapi ada initiative dan tahu apply apa yg dia blaja " kata2 puan supervisor suatu ketika dulu(mcm dah lama je huhu)... ok,sekarang tengah sibuk dengan ast analysis, dan start untuk writing thesis.. so doakan saya ok dengan fasa baru ni... i wish i can do it excellently.... ehehhehe sekian,

thanx for reading dear!

No comments:

Post a Comment

nukilan teman