tik tok tik tok

Thursday, February 24, 2011

sesat dalam kampus sendiri...

assalamualaikum...
entry dgn tajuk yg tak leh blah....
knape?
meh cni nak story ckit...
saya dah tahun tiga kat USM ni..

tahun -TIGA-

tahun 3

tahun 3

dan

tahun 3...

maksudnya saya dah dok blaja kat cni selama TIGA tahun...
lama tak?
so, i have a year to finish my DEGREE...
tapi untuk kali ke berapa kali ntah saya masuk pharmacy's schul ni, saya masih lagi tersesat dalam arae ni...

WHAT???

ya, itu kenyataan yg bermakna saya belum cukup explore lagi kaw2. kat USM ni...

tadi ada lecture kat DCC...
(doping control centre)..
dan saya datang agak awal dari selalu...(nasib baik)
hall dy blakang skul pharmacy,
dan saya tersesat di kawasan itu...
nasib baik masa nak masuk tu dak2 yg da sampai xmasuk ag...
huhuhu

ni tempat kejadian... ni masa ngah tunggu kawan2 yg ada yg tak datang ag...
(sesat jgk kot)sblm balik bergambar jap...
saya suka baju kawan saya tu....
chantek ahhh...
tgk, kulit saya sgt gelap balik dari singapore yg sgt panas...
huhuhuhu
T_T



sekian berita terkini sari saya....

No comments:

Post a Comment

nukilan teman