tik tok tik tok

Friday, February 11, 2011

gigih ingin bercuti...

assalamualaikum....
hai readers...
lama xblogwalking...~windu sudah
saya nak berkongsi kegigihan kali ini...
ceritera bermula saat persiapan demi persiapan dilakukan bagi menunggu kedatangan 13hbFEB2011...
actually ta de la sgt persiapan tapi just rezeki yg bergolek2 tak kan nak bia je bergolek kan?sape yg bertuah, harus gigih menyambar rezeki itu yg datang dari tuhan semesta alam...
point!!!
sabtu ini saya akan ke SINGAPURA untuk berjalan2 menghirup udara disana...buat pertama kali menjejakkan kaki ke sana, insyaallah...dan...dan...dannn...buat kali ketiga saya bakal memijak bumi johor darul takzim....teringin sgt nak ke sana lagi, dan ini yg dikatakan rezeki bila perancangan trus berjalan....
baju2 dah packing, dah siap matching2 ag....pasport dah ada... kasut plak nak sumbat mana ye???huhuhuhuhu
ptg tadi plak sempat lagi pergi menambah wang saku...
rm400 aritu seperti tidak cukup je...huhuhu

bukan itu saja, saya juga terobsesi menunggu hari kejadian...dah siap2 masukkan pakaian, mula nak pk nmpk camna lah nnt ye...oleh itu, saya telah membuat kerongsang baru untuk di matchingkan dengan baju nnt...

hasilnya
.
.
.
.
my stuff..ada pape ag yg perlu dibawa?(sedangkan beg sudah penug dengan muatan...)

bait kata meluncur setakat ini...
thanx for reading..

No comments:

Post a Comment

nukilan teman