tik tok tik tok

Sunday, February 20, 2011

senangnya adalam hati~

assalamualaikum semua...
kepada sesiapaya yg belum tahu, harini dah masuk 20/02/2011 bersamaan hari ahad...
so, seperti yg saya tahu, saya ada kelas harini...
bukan kuliah tapi saya mengajar harini...
tuisyen untuk 2ndary school kat dalam usm ni jgk...
pagik2 lagi dah bersiap lawa2 nak p jumpa anak2 murid yg dah lama tak jumpa sbb saya bercuti sketika...(seketika ke? 3minggu tu lama kot!!)
hhuhuhu...
sampai2 pusat tuition je, saya yg dah agak lambat masuk la kelas trus...
1st class is form 2....
the most silence and passive class that i have...~ngeeee
kalo kita tanya soalan, mesti rasa cam cakap sowg2 je...
dowg macam simpan ketul emas je dalam mulut tu sampaikan xnk bersuara even bkk mulut ckit pon...
cabaran!!!
tapi hari ni, sampai je class, dowg agk terkejut tgk saya...
"lamanya cikgu tak datang??"
dua tiga org murid tanya saya..(wah!!sejak bila plak dowg ni concern pasal cikgu dowg...)
terkejut gak la ng soalan tu, sbb sblm ni saya rasa kehadiran saya mcm sowg2 je lam klass tu...
(sedikit touching...T_T)
harini jgk, saya berjaya buat mereka ketawa dan bertanya soalan yg menarik...
ssh sbenarnya nak wat dowg bkk mulut...
nak2 nak soh dowg gelak...
tapi tadi saya berjaya!!!!
kamu tahu tak betapa happynya saya saat itu...
ok, panjang plak bebel, proceed next class, form 1 class...
the most naughty student that i have...
bising, xnk dgr kata, suka tido, suka main lam klass...
pening pala jugak la dibuatnya...
tapi tadi, miracle happened...
nabil(bdk paling nakal lam klas) sgt behave kalini...y????
sadrina pulak cakap saya cikgu yg paling dia suka kat tuition ni...
ape kes puji2an tu? lagi satu nape nabil baik sgt harini???
dia sgt dengar kata..
dowg dah buat saya touching lagi bila dowg cakap rindu kat cikgu dowg ni....
hahhahaa
baru xdatang klass 3 minggu dah rindu rinduan...
huhuhu
sgt senang hati...
ni yg wat saya tak sabar nak tunggu next class ng dowg nih...
next week...here i come...
^_^
ok, bebelan setakat ini sahaja....
wassalam

2 comments:

  1. Haha sbb cikgu br blk dr kg, ceria je..klu x asik garang je..so skrg da 05-04-11...pe perkembangan terbaru?
    -janggut white

    ReplyDelete
  2. ceria la tyme tu..skng nih ngah kerinduaan...mak soh balik tapi xdak masa free lagi...hurmmmm

    ReplyDelete

nukilan teman