tik tok tik tok

Friday, March 18, 2011

shhhhh...sunyi

assalamualaikum...

tiada kata dalam bicara....





ada tak sesiapa yang boleh bawakan saya ketempat yg tenang, menghayati keindahan alam...
jauh dari kesibukkan dunia yang menuntut saya untuk penuhi semuanya.....

dalam tempoh tiga minggu ni, jadual sgt padat ng xtvt berat dan menekan.....
fasa pertama baru je selesai..mggu ni tamat practical kat LAB..
last lab dari 10 pagi sampai 10 mlm sgt memberatkan kepala...
tapi alhamdulillah selesai jgk....
thanx to fadhilah n salwa sbb consider kan saya yg lambat nih...
stakat nih, semua test dah selesai...paling last test MInOr management...
mmg mantap...sentap....T_T

presentation pun dah habis...
mood untuk present bertukar ke mood untuk bebel....
tapi saya kalah bila membebel ng burung...
burung tempat saya berkongsi rasa....


pagi2 dah dikejutkan ng bunyi nyaring kicauan...~merdu
kalo nak datang mintak makanan, procedure wajib kena nyanyi dlu...
terhibur hati ng keletah burung...
saya sgt sukakan burung sampaikan saya pernah teringin nak jadi burung...
kalo burung, bebas terbang sana2 sini tgk dunia baru, tempat baru....
tak perlu ambik teksi, tak perlu ambik bus nak gerak sana sini...
hehehhe ~hiks
thanx to cici , botak, uban n kawan2...

mood skng menyendiri....
termenung....
menanti sesuatu yang tak pasti...


T_T



setakat ini,
saya sgt rindukan mereka....
penawar duka, pengubat lara....
saya sgt rindukan queen in my heart...
saya sayang mak saya...tak ada yang mampu gantikan tempat puan queen saya...

wassalam

No comments:

Post a Comment

nukilan teman