tik tok tik tok

Monday, March 21, 2011

hari saya bukan hari kamu...^_~

assalamualaikum...
entry ni just nak tinggalkan kenangan apa yg berlaku 20 march 2011...
kenangan terindah untuk tahun ni...
walaupun tak semua yg indah, tapi saya nak ingat2 yg indah2 je...

aci x?

ni masa khidmat komuniti kat kampong madrasah sg. 2
sambutan menggalakkan...best
ni plak banner program...
nmpk tak tarikh yg tertera kat atas banner tu?
tarikh keramat!
sebelah petang pegi jalan2 kat taman belia..
ingat nak mandi tapi ramai plak manusia petang2 nih...
ops! lupa ni kan hari ahad...
baju saya besar nak mampus!
ok, meh tgk plak adiah2 yg saya dapat...
hadiah2 ni yg terpilih je...
ada gak adiah yg xmasuk lam ni mcm adiah fariz bagi...
xperlu kot!

ni bestfriend bagini yg saya paling suka pinkish parker pen....
angah bagi...
suka sgt2...chantek kan...
pinkish parker for a gurly gurl like me...yg kotak besar ni abg ngah bagi....
nak tgk dia bagi ap?
it's a BEG!
thanx..




thanx for wishing my birthday...

too appriciate...

that's all \0_0/

No comments:

Post a Comment

nukilan teman