tik tok tik tok

Monday, September 24, 2012

bergraduasi



ASSALAMUALAIKUM…

 Ini cerita hari bergraduasi saya…hari yang saya tunggu empat tahun lepas…tapi bila da sampai saat2 yang ditunggu2, nervous pun ada, sayu pun ada, happy pun ada jugak la cikit2 (walaupun thesis xhantar2 lagi)…20sept hari keramat saya berijazah…macam cantik jugak kan tarikh ni…ok, peer save the date pliz ya!.. gambar2 masa bergraduate pun ok2 je…means xde masalah la…xde la mcm seniour2 lepas yang complain gambar dowg buruk la…tgh nganga la…xsempat senyum lah…dan macam2 lagi…saya pun seram gak nak tgk gambar sendiri atas stage tu…nak2 plak ada 1 shoot je…”jadi ke tak, yang tu lah gambar kau”..kejam kan bunyinya…wuhuhuhu… ok lu layan dulu gambar2 ni k…

dgn coursemate yg bape kerat je
ng ex rumate yg paling rapat...
dengan dak rat...coursemate...rapat jugak la...sowg lagi min, as a photographer...xde lam gambar.. ^_^
melompat kegembiraan 
 
Kisah lain ttg bergraduasi pun ada jugak…tgg seseorang yg dah “meng lost contact” dengan saya…saya buat kejam dengan dia, tapi saya buat lepas saya pikir perkara tu kitorang buat tu tak sepatutnya buat… SERIOUSLY sebelum jadi lebih teruk, saya mengamuk dulu..tapi sayangnye berakhir camgini lak en…terpikirkan dia, dia pun bakal grad tahun ni jugak…dah grad k? bila dia grad? Ada gak rikey2 cousin kat uthm tu, tanya bila tarikh konvo dowg, tapi x alert la si cousin saya tu…huhu so, xdapat tahu bila dak tu grad…kalo nak buat surprise pun, mesti dapat malu je nnt.. T_T... kawan2 matrix pun mostly dowg dah grad tahun lepas….yg ambik course 3 tahun je la…rindu plak ng downg… nik nur adilin, yuhainit hamzah, farahin ramli….gambar2 konvo banyak kawan2 tag lam  FB…kalo  nak tgk, jemput2 la singgah FB ye.. ^_^..

Till then, wassalam..

1 comment:

nukilan teman